You are here

Ingen kundeservice hos Ecco sko, Nørregade Vejle (receptor technology - RXP)

Jeg købte et par Ecco sko af typen RXP 1090 (Ecco.com) i begyndelsen af juni måned i år, men det skulle vise sig at være et usædvanligt dårligt køb. Det lader til at skoen er udgået af produktionen & med god grund.

Det er mildt sagt noget bras.

Når underlaget på skoen kommer i kontakt med vand, så er de ligesom skøjter. Det lagde jeg mærke til på strøget i Vejle, hvor der er marmor fliser & selv på asfalt er de glatte.

Selve skoen er heller ikke optimal, da de er en sand fornøjelse at få af igen. Går man i dem en hel dag, så får jeg ihvertfald ondt i fødderne & ledene går ondt i benene.

Så jeg tænkte, at jeg ville indgive en reklamation til Ecco butikken i Nørregade, Vejle. Det gjorde jeg i starten af juli måned 2009.

Derefter ventede jeg & jeg kom til at vente længe.

Idag var jeg så forbi butikken.

Min reklamation var ikke blevet godkendt hos Ecco fabrikken, hvor jeg ved indleveringen fik at vide at nogle medarbejdere ville gå rundt i dem for at se om der var noget reelt over min reklamation.

Tilbage står at Ecco Sko butikken i Nørregade slet ikke har hørt om ordet kundeservice, for i den mellemliggende periode har jeg ikke hørt noget fra dem & mit telefonnummer stod endda på reklamationen.

Så nu har jeg et par lettere brugte & uduelige Ecco sko, som jeg ikke kan bruge til noget.

Det er sidste gang, jeg vil bruge penge på et produkt som ikke leverer noget bare i nærheden af ordet kundeservice.

Kommentarer

Ecco et vores almindeligste gå gadgets har problemer. Disse sko tilhører mig selv. De er cirka 3 år gamle, og har stået nærmest ubrugte i Danmark.

Alligevel disintegrerer sålerne efter et par år. De smuldrer simpelthen, og skoene er ubrugelige.

Ecco skoene var erstatning for et par Ecco sko, hvor sålerne også gik i opløsning, og som Ecco erstattede med 400 kroner.

Ecco sko med tidsbomber i sålerne ? (blog.tv2.dk) (26. januar 2010)

Jeg har et par Ecco sandaler, hvor sålen er helt smuldret, har billeder liggende..
De er TOTALT ubrugelige, trods de kun er brugt meget få gange...

Jeg har fået det "formidable" tilbud, at jeg kan få 25 % af udsalgsprisen på et par nye, som kompensation...

Er det nødvendigt at sige, at jeg ALDRIG NOGEN SINDE MERE KØBER LORTE ECCO :-(((((((

Til Flemming.Du er ikke alene.
mine sandaler har mildets talt også stået i skabet og smuldret.
Kommentaren da jeg klagede i butikken,man skulle have kvitteringen!!!!de havde aldrig hørt om det før.Ikke desto mindre har der jo været problemer i mange år!!!-kan jeg se nu.
Fik tlr nr. på ecco, og må så selv sende afsted.
men kan forstå at denne store "butik"ikke har nogen service.så venter spændt.!!!
jette

Davs Gæst,

Tak for svar.

Er det den Ecco butik i Vejle ?

Hvis de har bedt dig selv kontakte Ecco fabrikken, så er det en overtrædelse af købeloven.

Ombytning eller udbedring af defekte varer skal nemlig ske i den butik, hvor varen er købt (Hvis man har bonnen).

Læs eventuelt mere om

/ Reklamationsret i to år (Forbrug.dk)

& hvad den dækker.

Jeg ved fra min mor, at Skokælderen i Vedelsgade yder en bedre service end Ecco sko i Vejle. & ombytning efter, at en sandal var blevet limet én gang. Det var dog ikke en Ecco sandal.

Spred Sandaler ;)

FlemmingLeer